Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mot el Stockholmo

    ·  Resa med David och Izza, Älskade dagar
Hej på er! Ska alledeles strax bli upphämtat av mammi och pappi och syster för att åka iväg till Stockholm. Har varit vaken sen halv 7 imorse för kunde inte somna om när David åkte till jobbet men nu är jag riktigt speedad efter en celsius i magen och lite frukost. Sminket är på sin plats och mini resväskan är packad och klar!
 
Haha är det bara jag eller är majorieteten av er resväska fylld med smink? HAHA! Nejdå. de ser ut att vara mycket men det är en liten resväska och under har jag mina kläder och sen innan jag stängde ihop den la jag ner ett par finare skor till kväll!
 
Men vi hörs lite senare. Ha en fin dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR