Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Resfeber

    ·  Allmänt
Hej på er. Idag är det tisdag och nu är det bara några få dagar kvar tills vi åker. Rättare sagt 4 dagar!! Jag har svårt att sova på kvällarna och jag tror minsann att jag fått resfeber. Är så himla löjlig med sånthär men jag kan liksom inte förstå att denhär veckan så är jag i Thailand. Det är en sån sjuk tanke fast egentligen är det bara en semester. Det är jag som är duktig på att överhypa saker och ting men jag tycker faktiskt att det är en stor grej. Att man sparar pengar och får åka iväg i 3 veckor är STORT! Speciellt när man får åka till det landet som man verkligen älskar.
 
Det ska bli sååå skönt!! Förra veckan på jobbet blev riktigt tufft men ändå roligt men är typ fortfarande sliten från den veckan haha men då känns det typ ännu bättre att vi snart ska iväg. Nu ska jag bara ta mig igenom 3 till jobbpass och att jobba under påskveckan i en butik det är stressigt... plus att vi kör lite nattjobb i slutet av veckan, tjohoo haha..
 
Just nu sitter jag i soffan och inväntar min bästis då vi ska dra till gymmet och kötta. Igår körde vi benpass och det gick väldigt bra. Idag tänkte jag nog köra rygg, lite mage och cardio! Jag har tyvärr lagt ner min diet då jag just nu är inne i en period då jag är sugen på precis allt.. Det suger för hade verkligen hoppats på att jag kunde hålla dieten helt strikt nu de två sista veckorna (nu är det ju bara några dagar kvar) men nej, jag har inte klarat det utan ätit godis typ varje dag.Fasen också! Men jag ska inte trycka ner mig själv för jag har kommit sjukt långt med min kropp. Det som är så himla synd är att jag är nog lite "instagram skadad" och med det menar jag att jag har en bild i huvudet på hur man skulle vilja se ut men man inser att det kommer aldrig gå vilket fall.
 
När man skrollar igenom instagram ser man ju gyllenbruna kroppar med både stora bröst och rumpa, magrutor och en tjej som står där med sin jävla glass i handen och håret i vinden. REALITY: hon äter säkert inte dendär glassen.. Bilden är nog hälften photoshoppad, och ja ni förstår nog.
 
Jag är trött på att inte ha en klar självbild och därför bestämmer jag nu att jag är bra som jag är. Det jag har åstakommit på dessa måndager tycker jag duger helt klart! Så jag ska vara stolt över mig själv och sträcka på mig. Nu kommer jag thailand! Bjud mig på massa drinkar, god mat och 500st seven eleven toast! PUSS!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR