Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Köp inför Thailand

    ·  New things
Hej på er och god eftermiddag! Jag sitter här i soffan och har tappat livslusten för en svänga. Usch vad hemskt det lät men var nyss på gymmet och försökte köra ett någorlunda bra gympass men att träna med mensvärk och dessutom köra cardio på det var BLÄ! fy tusan så jobbigt så efter ca 50min gav jag upp men hade ändå åstakommit 30min på crosstrainer, 5min rodd och 10min cykel så det är ju absolut inte fy skam men ändå. Vill bara sitta här i soffan resten av dagen och äta chips och choklad...
 
Är också så himla slut i både kropp och huvud efter dessa dagar på jobbet. Även om jag bara jobbar 5-6 timmar så känns det som om jag varje dag har dragit av ett 12 timmaspass haha. Vi har nämligen superbilligt lösviktsgodis denna vecka på jobbet och jag som är ansvarig för just det området får verkligen jobba röven av mig haha. Det är såklart väldigt kul att få kötta så mycket som jag gör under dessa dagar man med lite sömn varje natt och mycket håll igång gör mig inte bra känner jag hehe. Men nu är det endast 10 dagar kvar tills vi åker på vår välförtjänta semester och det ska bli så himla kul!
 
I helgen så var vi i Karlstad där vi letade efter lite saker som behövs till thailand så tänkte visa er vad jag köpte här nedan.
 
 
 
 
Ett par nya Nike air i sneakers form som jag verkligen tycker om. Tror dock inte jag kommer ta med dem till thailand för vill inte att dem ska bli smutsiga på en gång men nu till sommaren kommer dem användas flitigt.
 
Köpte ett croppat linne ifrån Puma med Kenzas kollektion. Så jädra snyggt och jag hittade även en superfin hoodie men den här var mer relevant till thai eftersom det kommer vara supervarmt där.
 
Slutligen köpte jag 3st baskläder på h&m. En luftig t-shirt, ett vitt linne och ett par träningsshorts.
 
Jag var ute efter jeansshorts för har insett att jag endast har ett par hemma som inte går att stänga knappen på för att dem är för små egentligen och sen ett par som är såå stora att de ser ut som jag har en blöjröv typ men inte i en enda butik fanns det jeansshorts.. Det är ju absolut inte säsong för det så förstod att jag inte skulle hitta några så funderar på att beställa hem 2st ikväll och prova och hoppas att dem passar..
 
Vi ska även köpa en ryggsäck som vi kan ha som handbaggage också och sen lite sånt där nödvändigt som medicin, resorb, solskyddsfaktor osv sen är vi redy to go!
 
nää nu får vi hoppas att min energi kommer tillbaka tills imorgon!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR