Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

sista gympasset innan semester

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Hej! Onsdag eftermiddag och jag har precis kört mitt troligtvis sista gympass innan avresa! Vi reser på lördag men är inte så säker på om jag hinner träna något mer då jag jobbar både imorgon och på långfredagen och sen ska vi äta middag och träffa lite familj innan vi åker. Haha de låter som om vi ska vara borta länge men det är ju några veckor iallafall. Kan fortfarande inte förklara för er med ord hur underbart det känns! 





Ikväll måste jag sova tidigt då jag ska upp väldigt tidigt.. men det ska jag nog klara av med lite Celsius hehe. Ska gå ner och köpa nån kvällsmat snart och bara chilla nu innan sovdags. När jag kom hem så städade jag lite här hemma eftersom jag vill att det ska vara nystädat när vi åker så nu är det bara packning och dammsuga som är kvar sen är vi ready to go!

Puss. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR