Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vårkänslor

    ·  Vardag
Har väntat i vad som känns år!! Med att säga att idag, idag fick jag vårkänslor! Solen lyser och snön börjar smälta bort. Kan inte beskriva med ord hur lycklig jag känner mig. Är så trött på vintern, kylan och mörkret nu och det känns ännu bättre att när vi kommer hem från thailand är det helt vår och förhoppningsvis ingen snö kvar! Bara 16 dagar kvar nu yeyy!!

Vår nyss ute på en timmas pw och det var riktigt skönt. Har känt mig lite krasslig både igår och idag så igår tog jag vilodag ifrån gymmet men idag kände jag att jag var tvungen att röra på mig haha. 

Här nedan kommer lite bilder. Var även och hälsade på min lilla loppa 







Hoppas solen är här för att stanna ett tag nu!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR