Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mealprepp

    ·  Mat och gottigheter
Hej och godkväll! Nu har jag äntligen sjunkit ner här i soffan och om ett litet tag ska jag sova. Idag jobbade jag sista dagen för den här veckan redan en onsdag!! Så himla skönt att ta helg nu och imorgon åker jag och syster med mamma och pappa till Stockholm för att ha en mysig stund tillsammans och gå på Magnus Uggla bland annat och en massa shopping samt god mat och en hotellnatt. Ska bli så himla mysigt!
 
I Söndags gjorde vi matlådor för fullt och det är verkligen planering som gäller nu dessa två sista veckor innan vi drar till thailand för ja, nu är det faktiskt bara 13 dagar kvar. Vi gjorde 5 matlådor var för den här veckan som vi kan ha med till jobbet o så. Det är lättare att ha matlådor för då proppar man inte i sig massa onyttigt när man är hungrig liksom så det jag ätit dessa tre dagar som lunch är detta
 
 
 
De matlådorna som är med potatis i är Davids och mina är med bara grönsaker. Så kycklingfilé och kokta grönsaker eller med torsk. Till det har jag tagit någon matsked med turkisk yoghurt. Det har verkligen inte varit det godaste men så är det när man ska ha koll på maten..
 
Till frukost har jag ätit proteinpannkakor eller ägg och till kvällsmat har vi kört på typ riskakor med kycklingpålägg och sen omelett på det. Men idag lyxade vi till det med bakpotatis och skinkröra och det var SÅÅÅ GOTT!
 
Det kommer tyvärr bli svårare för mig imorgon torsdag och även fredag när vi är i Stockholm men inget socker fortfarande och jag ska försöka välja den nyttigaste maten jag kan hitta beroende på vart vi kommer äta. Hoppas det kommer gå bra!
 
Stod och provade alla mina shorts som jag har i min garderob och inser att ingen av dem passar.. De flesta är alldeles för stora och något par för smått haha.. Känns inte så bra för skulle behöva minst ett par till thailand som jag kan gå runt i men får väl försöka hitta ett par nu när vi åker imorgon eller i värsta fall leta nere i thailand! Det som är kul är väl att de flesta är för stora så något har ju hänt med min kropp iallafall efter allt hårt arbete!
 
Vi hörs imorgon PUSS!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR