Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Städa + rensa hyllan

    ·  Vardag
I tisdags när jag var ledig tog jag tag i en sak som jag dragit på länge länge och det var att städa samt rensa inne på toan där vi har en hylla med massa saker på. De har sett förjävligt ut länge men nu är det gjort och nu har jag ordning på allt vilket känns så skönt!
 
Här ser ni förebilderna på hyllan och ja som ni ser. KAOOOS!
Såhär såg det ut när jag plockat ner allt på golvet haha...
Hade en stor påse vid sidan av mig och sen började jag rensa bort saker. Produkter som blivit gammalt eller saker som jag aldrig kommer använda osv. Fyllde hela påsen och såhär ser det ut efter.
 
Betydligt finare men visst, jag kan erkänna att jag har väldigt mycket saker kvar men jag är ju medlem i Glossybox och då får man mycket hudvårdsprodukter varje månad och flera saker har jag använt slut på men vissa saker har jag kvar i så håller på att använda upp allt.
I de två små lådorna som ni ser under har jag åt vänster rengörningsprodukter för ansiktet och i korgen till höger har jag dag och nattkrämer, ögonkrämer och serum samt ansiktsmasker. Känns så skönt att kunna se allt igen och liksom välja och vraka varje kväll när jag tar bort min smink och rengör huden. För det är väldigt viktigt att rengöra och smörja in huden. viktigt viktigt men det vet nog de flesta redan om!
På övre hyllan har vi lite dekoration samt en tre set serie ifrån marykay för händerna. Hade glömt att jag hade dessa och när man har rengjort och smörjt in händerna så är dem såå mjuka. Ska nog göra ikväll tror jag!
 
Det som fattas nu är en egen korg till David för ja, allt annat är mitt haha. fyfan. David har liksom en rakmaskin här men resten är mitt. Fine, toapapper och tvål och sånt är ju bådas men ändå haha.
 
Men visst blev det bra? Nu återstår det bara att rengöra resten av toaletten och hyllan som står i duschen nu innan vi åker så är jag nöjd sen! Om ni förresten undrar vart hyllan är ifrån så kommer den från Mio.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR