Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Post workout food efter gymmet

    ·  Mat och gottigheter, Träning/Inspo
 
Hur gott ser inte dethär ut? Jag sitter just nu och käkar detta efter gymmet och det består av en caramel cashew proteinbar ifrån Barebells som jag värmt på lite så den blir så där härligt kletig samt färsk ananas och mango. SÅ JÄDRANS GOTT! btw, de är okej att slicka tallriken sen? haha
 
Idag körde jag 60 minuter på crosstrainern rakt av. Kände för ett cardiopass idag och så fick det bli! Nu är det bara ynka 5 dagar kvar innan vi lyfter med flygplanet och denhär dagen börjar också lida mot sitt slut. yeeyyy! Jobbade till 12 idag och gick hem och åt. Sen sov jag en timme och sen drog jag till gymmet.
 
Jag känner mig väldigt positiv idag och det är ju bra hehe. Har ju mina negativa dagar nu under denna diet eller vad man ska kalla det men det går bra och snart snart snaaaart får jag köpa dem där underbara goda lösgodisarna samt choklad igen. Tror dock min kropp kommer få en chock så får försöka hejda mig och inte kasta i mig allt för mycket skit på måndag haha..
 
Nu ska jag se Gåsmamman och chilla. Sen laga kvällsmat som kommer bestå av omelett på två ägg och lite ris. Samma blir det till lunchlåda imorgon. PUSS!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR