Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Emerald pool, spya & phuket

    ·  Resa med David och Izza, Älskade dagar

Heeej! Svetten rinner typ och vi väntar på mat här i patong. Imorse åkte vi buss ner till Phuket ifrån krabi och de tog oss ungefär 3 timmar så inte så farligt.


Vi har checkat in på ett stort fint hotell vid namn baan laimai hotel som ligger precis vid stranden men kan visa bilder på deg senare. 

I torsdags gjorde vi en tripp där vi besökte först en varmvattenskälla som var ett litet vattenfall men de var väldigt för överbefolkat så vi badade aldrig där. Därefter åkte vi till en till vattenkälla mitt i skogen som heter emerald pool. De var jättemysigt O bada där. De är sötvatten och helt klart blott vatten! 

När detta var klart avslutade vi med 1 mils paddlande kanot. De var jättefint men jag började bli dålig typ halvvägs. Var uttorkad och dum som jag är drack jag typ inge vatten på dagen så när vi kom i land mådde jag så dåligt att jag trodde ja skulle svimma. Fick nog en migränattack samt uttorkning på samma gång som slutade i spya O riktigt dåligt mående. Men efter lite vila på hotellet, en dusch, en Treo, och sen en resorb så mådde jag prima! 

Här nere får ni några bilder från den dagen. Ha en fin helg puss!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR