Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Valborg och sista april

    ·  Allmänt
Hej och godkväll på er. Idag är det sista dagen innan det officiellt blir vår så skulle jag säga. Det blir 1a maj imorgon och vi går verkligen mot ljusare och varmare tider. Jag ÄLSKAR det! Har fått nog av all jävla vinter, slask och mörka mornar. Även om det blivit ljusare ett tag nu haha men de känns så underbart att man snart kan gå i bara tröja utan att frysa! 
 
Vi tog oss faktiskt en liten promenad tidigare idag och då gick jag i träningskläder och en tröja endast. Fine, jag frös en del men det gick bra ändå. När vi kom hem slängde vi ihop en kycklingsallad som bestod av färdig grillad kyckling som vi rensade, grönsaker så som tomat,gurka,isbergssallad,majs och lök och till det currydressing, ägg och lite brieost. GOTT!
 
Så idag är det Valborg men det enda vi ska göra ikväll är att gå ner och titta på en brasa. Sen behöver jag runda av kvällen och sova för börjar tidigt imorgon vilket innebär att klockan står på 04.00 phhuu! 
 
 
Knäppte två bilder igår i vår hylla haha. Det här när man inte vill hålla i telefonen och måste ställa den på något ställe, Ja då fick det bli i hyllan haha!
Vad brukar ni göra på valborg?
 
Eftersom det är måndag imorgon så blir det att gå till gymmet och då tror jag att jag ska köra rumpaaaa och lite cardio! Kommer nog kunna få in en 4st träningspass till veckan igen vilket känns underbart. Ha en fin valborg nu!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR