Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

New in - hoodiemys

    ·  New things
Hej på er! Idag är det helg och en ledig helg här hemma hos oss! tjohoo! Jag vaknade klockan 11 och har nu käkat frukost. 
 
I torsdags var jag och Cindi i karlstad en sväng och jag fick med mig tre stycken hoodies hem och några saker ifrån gymgrossisten som jag tänkte visa er idag. Jag älskar verkligen hoodies och nu när sommaren är slut och det börjar bli mörkare och kallare så blir det typ automatiskt att jag endast vill köpa mjukisbyxor och tröjor haha. Men dessa tröjor var verkligen så mjuka och gosiga men ändå väldigt snygga!
 
 
På bilderna nedan ser ni vad dem kostar och vart jag köpte dem och priserna var väldigt bra tycker jag! Nu saknar jag bara en svart hoodie men det ska fixas snart hihi. Tycker verkligen om den gråa med vita sträck på sig och den kommer vara riktigt snygg till svarta jeans eller träningstights. (alla passar till detta) Den rosa var jag lite kluven mellan om jag skulle köpa men jag tycker ju verkligen om såna där tröjor och jag gillade att det stod "purpose" på den där bak. Den gråa tröjan är SÅ SNYGG och det är den mysigaste av dem alla! Perfekt att dra över om man inte orkar ha på sig något annat under eller så och det bästa av allt är huuur mjuk den är innuti!
 
 
 
Sista jag köpte var på gymgrossisten och det fanns massor av saker jag ville prova men bestämde mig för att prova lite småsaker först. Först ut är noccos nya pwo dricka, har inte hunnit smaka än men hoppas på en god smak. Är dock lite besviken på att burken var så liten, trodde den skulle ha samma storlek som de andra smakerna ifrån Nocco. Det andra jag ville prova var questbars smak i oreocookies och sist Barbells nya proteinpudding i smaken coconut och choklad men chokladen hann jag inte få ett foto på hihi.
 
Efter all shopping så gick vi och åt goda hamburgare med sötpotatis och sen hem för att styra om med träningskläder och ett cardiopass på gymmet. En riktigt härlig torsdag må jag säga!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR