Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

h&m.se - tipscollage

    ·  Isabelle tipsar
Hej på er! Idag denna fina lördag tänkte jag ge er lite inspo och tips ifrån h&ms hemsida med lite inredning som de säljer. Alla dessa saker har jag satt ihop till 3 collage och detta är saker jag hittat på deras hemsida som jag själv tycker är väldigt fint och saker som jag gärna skulle vilja placera här i vår fina lägenhet hihi.
 
Nr 1 HÄR1// Nr 2 HÄR2 // Nr 3 R3 // Nr 4 HÄR4
Nr 1 HÄR5 // Nr 2 6 // Nr 3 7 // Nr 4 HÄR8 // Nr 5 Hr5
Nr 1 HÄR // Nr 2 HÄR // Nr 3 HÄR // Nr 4 HÄR // Nr 5 HÄR
 
 
Okej hittade detta och bara måste lägga in den här också just because I loooove pineapples!
 
RR Love love love!
 
Vi kan väl alla sammanfatta att jag är obsessed over ananas, guld och ljus, right? haha. Nej men jag älskar verkligen guld, inredning och sånt där! Vill verkligen ha allt och nu när jag satt och letade länkarna till bilderna så såg jag ännu mer som jag skulle vilja ha. Måste nog beställa något snarast!
 
Hoppas ni gillade och fick lite inspo? Vill ni att jag fortsätter med sånt här på lite olika sidor, kläder, saker osv?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR