Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

En helg i Göteborg

    ·  Mina outfits, Resa med David och Izza, Älskade dagar
Hej gosisar! Tisdag morgon och jag ska om ett litet tag kila iväg för ett gympass med min vän Cindi! Det blir första gympasset sen jag blev sjuk så är taggad! Har ju inte tränat sen 8e september vilket är fööör längesen men så kan det bli när influensan tog tag i mig. Vi får hoppas att det var min enda influensa som jag kommer drabbas av nu i höst/vinter hehe.
 
Som det står i rubriken var vi nu i helgen i Göteborg där vi hälsade på min pojkväns syster och hennes barn och det är alltid lika kul att hälsa på dem. Jag älskar verkligen Göteborg och vill typ aldrig åka hem därifrån när man måste haha. Vi kom ner i Fredags kväll och då åt vi god thaimat samt kikade lite tv. På lördagen åkte vi alla ner på stan för att gå runt lite i affärer osv. På kvällen köpte vi lördagsmys som bestod av massa chips och lite ingredienser till det vi skulle baka/laga. Vi gjorde bland annat egna chili cheese tops (ni vet dem där goda som finns på mcdonalds typ) och sen mugcake. Mugcaken blev så jädrans bra och det var så enkelt och gott (och en kaloribomb men vad gör det) så jag slänger in en bild på det här nedan.
 
På söndagen åkte jag och hans syster ner till stan igen så gick bara hon och jag runt och kikade. Jag älskar att gå runt i butiker och kolla på allt nytt, även om jag inte köper så mycket så är det ändå mysigt och kul tycker jag! Denna gång köpte jag inte med mig så mycket hem men jag tänkte visa er det jag köpte hem i nästa inlägg så får ni se. 
 
Här nedan kommer lite bilder ifrån helgen.
 
 
Settet som ni ser nedan köpte jag hem ifrån Ginatricot och jag älskar dessa mjukisbyxor. Dem är liksom lite tajtare än vad jag brukar ha men ack så snygga. Även linnet där det står Fashion army på fick bli med hem också då jag tyckte det var snyggt!
 
 
 
Hoppas ni får en fin dag! PUSS
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR