Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Helgen i bilder - Tjejkväll, Vi vann!, ostmys

    ·  Älskade dagar
Hej på er och godmorgon för mig. Har varit uppe i snart 1.5 timme men sitter fortfarande i soffan lika trött som när jag gick upp. Mår inte alls bra idag. Vaknade med tjock hals och feberhämningar så är på dåligt humör då jag hade tänkt att köra på hårt på gymmet, men jag får vila idag istället för vill verkligen inte bli sjuk igen som jag nyss var.. Funderar på att gå ut och gå lite men det är ju så satans kallt ute men ack så fint väder det ser ut och vara. Åh beslutsångest.. Jag börjar iallafall jobba kl 15 idag så har ju tid på mig hehe.
 
Tänkte faktiskt visa er min helg i bilder då jag umgåts med vänner och det har varit supermysigt!
 
 
 
Jag och Frida var på tjejkvälls event och vi lyckades ta hem första pris i tävlingarna så vi vann en spatripp till Loka brun med övernattning. SÅ KUL!
 Söndagen var jag med Cindi och Tilda och firade även Cindis födelsedag med god tårta som hon gjort. MUMS!
 
 
Och på kvällen hade jag och Cindi myskväll framför tvn och åt kex, ost, oliver och massa annat gottit! Här ser ni även vårat fina marmorbord som nu äntligen står uppe fint i vårt vardagsrum och jag är sååå nöjd!
 
Nu får vi hålla tummar och tår för att jag inte ska bli värre och sjuk för vill verkligen verkligen inte det. Ha en fin dag!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR