Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Soliga dagar - update

Nemen heeeeeej! Typ en månad sen jag skrev här sist men har liksom inte haft tiden eller orken eller något men idag kände jag för att uppdatera er lite.

Idag är det tisdag och solen skiner lika fint idag som de andra dagarna som varit på sistone! Så himla härligt och jag har redan blivit lite solbränd haha.

Jag ska nog snart ta mig ut för en pw/jogging tur och sen jobba kväll idag.

Här kommer några bilder från de senaste dagarna.

En outfit från förra veckan
Vi har varit på dop för lille Lucas!
Såhär såg jag ut på dopet. Älskar min kimono!
Vi har perfekt sol efter klockan 4 ungefär på dagarna så i söndags kl 6 när det var som varmast låg jag och solade och lyssnade på poddar. Så himla skönt och avslappnande och längtar tills jag kan göra de igen!
Igår måndag fyllde mitt hjärta 25 år så efter jobbet åkte vi och köpte tårta och åt med hans familj. Så himla gott och mysigt.

Nej nu ser jag att klockan springer iväg och ja måste ut O träna innan fix och jobb! Ha en fin dag puss!















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR