Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mac "oak" + Gerard cosmetics "Underground"

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Här får ni en sminkning jag gjorde förra veckan när jag provade mit nya contourkit och min nya läppenna ifrån Mac tillsammans med mitt favvo läppstift underground ifrån Gerard cosmetics.
 
 
 
 
På ögonlocket använde jag endast en skugga ifrån too faced "Semi sweet chocolate bar" palett.
 
 
 
 
Dessa två godingar fick bli på läpparna. Jag gillar macs läppenna MEN jag tycker den är aningen torr eller hur jag ska beskriva den. Eller så är mina läppar för torra haha men annars så är färgen ursnygg! Den kommer sitta fint under alla mina bruna/gråa läppstift som jag nyligen fått hem. Men mer swatches och sånt på dem läppstiften kommer i ett annat inlägg.
 
♡rememberthiis.blogg.se♡
Skrivet: 2016-04-06,  kl. 10:02:32 Blogg:  http://rememberthiis.blogg.se/

Snyggt!!

Svar: Taacckk!! :D <3
None None

♡Kajsa♡
Skrivet: 2016-04-06,  kl. 10:03:21

Fin färg på läppennan men är du medveten om att de testar sina produkter på djur?

Svar: Ja visst är det en fin färg! Ja jag är medveten om det.
None None

♡-♡
Skrivet: 2016-04-25,  kl. 22:49:57

snyggt! vad heter läppennan från mac? mvh :)

Svar: Som rubriken lyder oak :) heter läppennan. Kram
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR