Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Makeup geek, morphe brushes, gerard cosmetics

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Tänkte visa er mitt senaste köp ifrån Beautybay.com. Så nere ser ni bilder och pris, färger och swatches!
 
Jag har ju blivit lite smått tokig i Gerard cosmetics läppstiften samt deras liquid lipstick och jag har sen innan två av dem men ville ha i fler färger och dessa är ju tooo die fooor!
 
Här nedan ser ni vad färgerna heter och priset är vad dem kostar på den hemsidan jag beställde dem ifrån. Den är lite dyrare på andra hemsidor.
 
Alla läppstiften har riktigt bra täckning och dem glider på supersnyggt verkligen. Dessa liquid lipstick sitter seriöst som berget och torkar matt på läpparna. Jag älskar alla dessa färger och vill bara ha mer i såna här lite mörkare, gråa/bruna färger. Det är ju så snyggt! Min favorit av dessa om jag var tvungen att välja är London fog av de matta läppstiften och sen invasion av liquid lipstick.
 
Det andra jag beställde och var i behov av var en ögonbryns palett ifrån märket Morphe brushes. Jag använder ju mina pennor ifrån anastasia men jag använder även en brun ögonskugga ifrån marykay men den håller på att ta slut och när jag såg det här kittet för typ 170kr? med massor av stora skuggor kände jag att jag bara måste köpa det! Jag vet inte om det var exakt 170kr då jag inte kan hitta den på hemsidan längre men på andra sidor så som brallis.se kostar den 215kr så lite dyrare där.
 
Jag har använt den ett tag och färgerna är super pigmenterade och passar verkligen mina bryn perfekt. Det som är bra är alla olika färger så jag brukar blanda lite hur som helst och måla mina bryn och det blir superbra! Man får med ett vax och en concealer för att "städa upp" för att få lite rakare kanter osv men jag tyckte inte concealern var någe bra.
 
Sist men inte minst fick det bli 3 nya skuggor ifrån Makeup geek och ni som kanske följer olika youtuber har säkert sett flera prata om dessa skuggor hur bra dem är så min första jag köpte (alltså innan detta köp) var en foiled eyeshadow (en sån ni ser i mitten på bilden) och när jag fick hem den blev jag tokig av lycka! Den var så jädrans bra och som ni ser på bilderna nedan är ju inte dessa skuggor fy skam heller eller hur!?
 
Jag längtar tills jag kan beställa hem en hel egengjord palett med bara deras skuggor i. De säljer ju deras skuggor såhär individuellt och sen kan man ju köpa till en sån där zpalett som det kallas för och sätta i sina skuggor i och det tycker jag verkligen om! Varför jag valde dessa färger är för att jag älskar ju varma toner på ögonskuggor och den där röda skuggan "morocco" är så himlans snygg. Sen valde jag att köpa en brunare skugga och sen en till foiled eyeshadow fast i en blåglittrig färg. Tänk er den på undre fransraden! 
Här ovan ser ni priserna och vad färgerna heter!
 
Är alltid lika nöjd efter att ha fått hem mina varor ifrån beautybay.com även om dem tar lite längre tid på sig så kommer ju produkterna efter ca 1.5 vecka och allt ser toppen ut! Vad tycker ni om färgerna?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR