Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Födelsedags look och presenter

    ·  Älskade dagar
Hej och god eftermiddag! Idag är det måndag och jag slutade jobba för någon timma sen. 

Igår hade vi lite släktfirande då jag nyligen fyllt år och vi bjöd på god smörgåstårta som jag och David gjort och sen en super mega god banoffiepaj till efterrätt. 

Jag fick pengar som jag önskat mig och fina blommor som nu pryder lägenheten. En lång tunika som kommer sitta finfint till sommaren och en riktig Isabelle-spegel som jag kallar det. 

Här nedan ser ni först bild på min sminkning jag gjorde och jag blev väldigt nöjd! 


På läpparna har jag Mac lippencil i färgen oak och Mac läppstift i färgen stone.  Ögonskuggorna är ifrån makeupgeek och min palett ifrån Urban decay.



Söta kusin!!
Älskar er!
Jag bad mamma kolla in i kameran men hon vägrade haha, tur mormor är så glad! <3 

Här ser ni den långa tunna tunikan och nedanför detaljerna på den



Här är även den vackra spegeln som jag fick.

Och fina blommor! Dessa fick jag i en antik glasskål som också var så vacker.

Summan av kardemumman: jag hade det supermysigt med alla som kom och tack igen för fina presenter och att ni kom.

Nu ska jag vila lite i soffan tills tvätten väntar klockan 6. Puss




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR