Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Wishlist - Kicks.se

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Här är de saker jag väldigt gärna skulle vilja ha i min sminkväska just NU. åh, vissa av dessa produkter har jag suktat efter länge men har liksom aldrig köpt något. Vet inte riktigt varför, det blir ju lite dyrt och köpa allt på en gång men jag skulle ju kunnat köpa en eller två saker i månaden så blir det ju inte så jättedyrt haha men, nej har inte gjort det än men förhoppningsvis snart! Alla dessa produkter är ifrån kicks.se och jag har lånat dessa bilder ifrån dem.
 
1. Längst åt vänster högst upp ser ni ett läppstift från Mac och Nej det är inte den färgen på bilden jag vill ha utan färgen jag vill ha heter "Velvet teddy" I formulan Matte. Det är en mörkare färg av beige och jag har velat ha detta sen Sandra Lindahl på youtube visade upp den i en video!
 
2. Brevid läppstiftet ser vi en concealer från Mac också. Den kallas för "Pro longwear concealer" Och jag tror jag skulle passa bäst i den ljusaste nyansen då jag är ljus och en concealer vill man ju ha ljus. Nyansen heter "NC15". Även denna har jag sett på massor av youtubers och de verkar tycka om den väldigt mycket och jag blev väldigt förvånad över priset på denna! 175kr?? Trodde den skulle kosta mycket mer. Den concealern jag har nu är ifrån Marykay och den kostar också 175kr så bra pris!
 
3.  Längst ner åt vänster ser vi Mac Prep and prime: Fix+. Detta är ett "vatten" som är fyllt av mineraler och vitaminer och man kan använda den på lite olika sätt vad jag sett och hört. Du kan spraya efter din primer innan du tar på foundation, du kan "säta ditt smink" när du är klar och spraya över så håller det sig längre och ser snyggare ut. Men du kan även tex spraya en "beauty blender" alltså en svamp och ta foundation med den eller så kan du blöta din ögonskugspensel innan du doppar i ögonskuggan för att få en mer intensiv färg. Multiuse helt enkelt!
 
4. Här är ett top coat nagellack som du använder när du målat dina naglar. Detta kallas för Seche Vite och oj oj så många som sagt att de inte kan leva utan det. Klart man blir nyfiken på att testa det. Det är alltså ett snabbtorkande överlack och vem vill inte att dina nymålade naglar ska torka fort. Iallafall jag för jag lyckas alltid förstöra någon av naglarna när jag målat dem för att dem inte torkat. Just nu på kicks hemsida kostar den bara 99kr! annars 129kr
 
5. Och sist men inte minst åt höger ser vi den berömda Anastasia Brow wiz penna! Märket Anastasia beverly hills är känt för att göra bra brynprodukter så att du kan få till dem där perfekta ögonbrynen och jag är egentligen inte van med att måla mina ögonbryn med penna då jag alltid använder en sneskuren liten borste med en brun ögonskugga men jag tänkte att man kunde komplitera det med denna penna för att göra skarpare kanter tex längst ut på ögonbrynet och även längst fram på ögonbrynet för att få de att se ut som om du har mer hårstrån där än vad du har för just denna penna har en supersmal tip som gör att du kan skapa "hårstrån" själv. Den kostar lite mycket enligt mig men det kanske är värt det. Gillar att den har en sån där borste på andra sidan så du kan borsta igenom brynen och sudda ut lite. Har dock ingen aning vilken färg jag borde ha...
 
Har ni några av dessa produkter så skriv gärna vad ni tycker om dem? Och är det någon av dessa ni också skulle vilja ha i er sminkväska?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR