Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Natt shopping - cocopanda.se

    ·  Isabelle tipsar
Hej och en trött hälsning från mig i soffan halv 2 på natten en lördag he he.
 
Jaa, idag har varit en chill dag och jag har haft ont i huvudet HELA dagen. Jag menar det verkligen, hela jävla dagen och den blev bara värre och värre men runt 9 så försvann den lite men nu har den kommit tillbaka och ligger tungt över huvudet så jag borde nog egentligen sova istället för att sitta här vid datorn mitt i natten men på något sätt tycker jag det är så mysigt en mörk lördag kväll.
 
Jag har varit ute i mammas butik och ätit soppa med david idag, sen har vi inte gjort så mycket mer. Vi åkte och handlade lite på kvällen och sen åkte vi och köpte mat på burgerking. Sen har jag kollat tre filmer idag haha så snacka om en lugn helg men det kan vara skönt ibland. Speciellt när huvudvärken slår till såhär som den alltid gör när helgen kommer..
 
Var inne och skrollade lite på facebook förut och så får jag se reklam ifrån cocopanda.se om att The balms Nude'tude palett endast kostar 199kr just nu!!! alltså det är hälften av vad den annars kostar och jag har kollat på den paletten väldigt väldigt länge nu och den har väl gått ner och upp i pris på den hemsidan hela tiden men detta var det lägsta erbjudandet jag sett vad gäller den paletten så nu kände jag att jag bara måste slå till för billigare än såhär blir det inte!
 
Såhär ser paletten ut och ni hittar den HÄR och som sagt, just nu 199kr endast, ordinariepris 400kr. De färgerna jag är mest nyfiken att testa är "Stand-offish" som är en skimmrig lite rosa aktig färg, lutar mot champagnefärgade hållet. Jag är även sugen på färgen "Sexy" och "Silly"
 
Sminkningar, swatches, recension och allt kommer när jag fått hem den inom sin tid vill jag lova!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR