Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Pizzabak

    ·  Älskade dagar
Hej och godkväll!

Hur har eran helg varit? Min har varit lugn och mysig må jag säga! I fredags efter att ha slutat jobbet handlade jag med hem lite gottit och på kvällen satt jag och sjöng karaoke med mig själv när pojkvännen inte var hemma hihi. Jag brukar nästan alltid sätta mig och sjunga när jag är hemma själv, det är liksom min lilla egentid med mig själv och bara få sjunga ut och prova olika låtar.

Igår lördag sov vi tills vi vaknade och gjorde god frukost därefter. Sen gick vi lite på stan och sen var vi lite med davids familj. På kvällen åkte vi o åt på bk. Så onyttigt men så fruktansvärt gott! Och sen kollade jag på tv/youtube resten av kvällen.

Och nu till idag, söndag, har tagit det lugnt idag med och var o övningskörde med pappa förut, sen kom bella o vi gjorde hemmagjord pizza!

Den ena pizzan gjorde vi utefter min favvopizza jag alltid beställer när vi äter pizza och den har banan och curry på sig samt lök. Den andra gjorde vi med bacon och champinjoner. De blev så himla goda! (Basen är på ost, skinka, tomatsås och pizzadeg)

Nu ska jag se på solsidan. Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR