Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Örebro och biljard

Hej kära ni. Legat lågt här några dagar igen men tog ju helg efter torsdagen och nu är det lördag eftermiddag. Sitter här och har sminkat mig klart för ikväll ska jag på middag med fina tjejor. 

Igår fredag sov vi ut och gick upp lite efter 12. Sen fixade vi oss för att på kvällen åka in till örebro där vi åt god mat hos davids bror och hans tjej. Därefter såg vi en film och sen spelade vi biljard på ett mysigt ställe. Vi kom hem lite efter 1 på natten. 

Gjorde en cool sminkning igår som ni ska få se senare då jag laddat in bilderna på datorn ännu. Gjorde ytterliggare en snygg sminkning idag också hehe så ska försöka få till några bilder på den också för att visa er vid senare tillfälle. 

Provade denna smak ifrån nocco och jaa den smakade godis! Denna var också koffeinfri så bra att dricka på kvällen då man inte får den sortens energi som man får med koffein i! 

Nu ska jag fixa håret. Hoppas ni får en trevlig lördag! Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR