Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Februari glossybox.

    ·  Isabelle tipsar, New things
Glömde totalt bort att visa er min februari glossybox. Temat på denna box var shades of love och jag är ganska nöjd över boxen.
 
 
 
Det här är vad det låg i min box och det som jag är mest nöjd över är faktiskt rougen. Den är supersöt och som ni ser i en förpackning med en liten spegel på sig. tar man bort det locket så har den en liten "dutt svamp" på så är det bara at dutta på kinderna så kommer du ut lagom mängd färg. brukar ta en blush borste efteråt och blanda ut den lite bara.
 
Det andra som jag fick var bland annat No7 serum två prover som jag ännu inte testat, en Marsk ögonskugga i lite mörkgrå silverton som jag provat en gång, den var väl sådär, är inte så förtjust i lösa mörka ögonskuggor tyvärr men det funkade. Man fick med ett lip butter som ni ser längst åt höger, också jättesöt hylsa och läpparna blir lite rosa när man använder det. Jag tyckte dock inte om att ta upp läppbalsamet ur en sån där hylsa då jag helst vill ha det i skruva upp form för då kommer jag åt det mer.
 
Det som var huvudfaktorn i denna låda var ju såklart the body shops nya body butter som då inte ens hade kommit ut ur butik den ska vara av green tea och den luktar ganska gott, jag tycker dock mer om söta lukter men ändå bra. Så helheten av denna box var jättebra! Jag gillar att få prova märken som jag aldrig provat eller som jag kanske sett men aldrig velat köpa själv så glossybox är verkligen ett toppenval för er som vill se och prova nya saker, nya saker som ändå har riktigt bra kvalité. Här har ni länken till deras sida så att ni med kan beställa! HÄR
 
Det bästa av allt är att boxarna kostar bara 139kr i månaden och man får absolut en full produkt i varje box så det är inte bara prover. Ni ser ju på bilderna att några av dem är fulla produkter.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR