Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

workout for today

    ·  Träning/Inspo
God eftermiddag alla! Har ganska nyligen kommit hem från en knacklig legday.. varför det inte gick så bra är för att jag tror min pulsklocka håller på att dö för evigt.. den liksom stänger av sig eller .. säger att jag har 0 i puls så att jag får gå in på toan o blöta bandet som sitter runt magen hela tiden o sen sätta på den igen vilket stör min koncentration hela tiden plus att jag får stoppa den o börja om så jag får ingen helhet hur mycket jag bränt o sammanlagd tid osv. Riktigt frustrerande! och jag vill gärna ha en pulsklocka då jag tycker om att se allt. det boostar mig att vilja köra hårdare och om det är ett sätt att få mig att köra hårt så måste den bara fungera!
 
Om någon där ute har tips på något man kan göra åt det så skriv!!
 
Det andra som inte gick så bra är att jag inte riktigt vet dem bästa övningarna för rumpan längre, det känns som om jag kör hårt med squats osv men känner typ inget dagen efter och jag kan inte heller ha högre vikter för då orkar jag inte övningarna. 
 
Jaja, bättre gymdagar kan man ha!
 
Efter gymmet gick jag in i en ny butik vi fått här i stan som heter jon och jonna och herregud vilka snygga kläder!! Hittade så mycket jag skulle vilja ha alltså! Både långa koftor, fina toppar och söta tunna spets kimono. Ååh underbart så där ska jag absolut köpa mig något fint när pengar finns :)
 
Ska göra ett thailand inlägg till er sen! Tycker ni föresten om att jag visar er vår resa? Får så lite respons här haha. Hörs sen!
 
♡My♡
Skrivet: 2015-02-26,  kl. 18:16:53

Testa sumo deadlift, sumo squats, raka marklyft (med skivstång eller hantlar) och utfall (med hantlar eller skivstång). Superbra övningar!😊

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-03-01,  kl. 00:04:20

Jag lääääser! / syster 😘




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR