Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Monday cardio

    ·  
Godkväll! Jag tänkte att jag skulle börja blogga igen. Det enda jag måste fixa är en by sladd till min kamera så att jag kan ladda in bilder på min dator då den ja hade har gått sönder. 

Idag är det en ny vecka och verkligen nya tag som gäller för mig. Kan berätta mer om det vid ett senare tillfälle.

Det var iallafall skönt att då gå upp den tiden man ville idag så ställde klockan på 9 och var på gymmet runt 10 där jag körde cardio som ni ser på bilden ovanför. Sen hem för en god frukost. Sen har jag mest fixat lite för att sen kolla lite serier osv.

Snart kommer mitt hjärta hem från gymmet och då blir det paj och film! Igår kollde vi på första saw filmen och idag blir det nummer 2 av saw! Har sett alla förut men de var så längesen. Brukar ni också göra så haha, de en rad med gamla filmer som ni redan har sett flera gånger innan bara för att de är så bra!? 

Imorgon kommer lönen och det ska bli så skönt! Ska gå till gymmet även då! 

Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR