Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fredags selfie

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, Älskade dagar
Hej och god eftermiddag på er! Jag sitter i bilen påväg till kära Göteborg för en helg med mitt hjärta och en del av hans familj! Att åka bort då och då är det bästa som finns om ni frågar mig! Jag skulle aldrig klara av att bara vara hemma hela tiden. Så när vi gör våra trippar till göteborg mår jag så bra!

Imorse var jag på gymmet och gjorde mitt 5e och sista pass för denna vecka. Jag körde hård cardio och brände något på 700 kalorier!

Efter detta packade jag och duschade samt fixade mig. Eftersom jag inte fixat till mig på hela veckan ville jag göra något speciellt med sminkningen. Har tagit flera bilder på kameran som ni får se när vi kommer hem efter helgen men tills dess får ni tre bilder från mobilen.

Fredag yeyy!

Hörs senare! Puss.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR