Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kalas mys

    ·  Älskade dagar
Hade ju helt glömt bort att visa lite bilder på kalaset vi hade för lite av släkten då jag den 2 april fyllde 21 år. ingen märkvärdig siffra men i vår familj/släkt har vi alltid haft kalas och jag kommer nog också alltid vilja ha kalas hihi. På lördag dessutom är det dags för 50 års kalas för min kära pappa, det ska bli så kul! Men här kommer lite bilder iallafall.
 
Jag och david gjorde två super goda smörgåstårtor och ser ni så fina de blev? Vi åt smörgåstårta i en vecka efter då de blev så pass stora. mmm!
Slänger in en bild på vårt vardagsrum, eller en del av det hehe. Älskar verkligen vårt hem just nu, det är så himla fint, vitt och mysigt!
 
Såg tyvärr att jag endast hade denna bild när det var folk hos oss men här är en bild iallafall.
Till fika åt vi mina bullar som jag gjorde några dagar innan och OOOOM de var goda. Tycker dem blir bäst som kringlor så som jag gjort dem på bilden och denna gång gjorde jag några med vanilj i, några med kanel i och sen en ny smak för mig, nutella! Dem smakade underbart.
 
Det var verkligen jättekul att få visa vår fina lägenhet då nästan ingen av min släkt sett den än och det var mysigt att alla fick trängas lite här o var hihi. Tack så jätte mycket för de fina presenter jag fått av dem dessutom.
 
Fick bland annat ett presentkort på frisörsalong så nu ska jag äntligen få klippa mig haha. Jag som är så frisör-rädd vad gäller klippning men nu är det dags känner jag så måste gå iväg och boka någon dag. Fick också presentkort på en ny butik här i vår lilla stad som jag gått in i ett antal gånger och kollat på alla snygga kläder som finns och jag var faktiskt nere idag och köpte med mig 3 plagg. (kommer visa er dem inom kort!) Och även en till muminmugg till min samling, och JA jag samlar på muminsaker, de kommer jag nog aldrig växa ifrån. Och tack för de andra presenterna också <3
 
Nu ska jag kila iväg till gymmet, jag och min celsius!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR