Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

dumma tisdag.

    ·  Allmänt


My feelings right now...


verkligen ingen bra dag om jag får säga det. har sovit jätte dåligt inatt då jag nog faktiskt haft feber. har frusit och svettats samtidigt och imorse kände jag mig gråtfärdig när jag vaknade. gick upp. satte upp håret och la mig igen. gick sedan 10 min innan jag skulle cykla och borstade tänderna och tog på mig mjukiskläder. sitter nu här på jobbet och är helt blank i ansiktet. jag vill inte bli sjuk nu.. det var ju de jag sa.. denna vecka som skulle bli så bra ju!

det blev verkligen inte bättre av att få sitt schema för oktober heller. jobb 3 av 4 helger. det tycker inte jag är okej att ge! men hoppas de kunde ändra för det känns verkligen inte snällt gjort. visst kan jag förstå att få 2 helger för de har jag fått förut men 3!?? jaja..

idag är verkligen en sån här dag då jag bara vill gömma mig alltså. usch och fy!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR