Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Efterlängtat all around-pass

    ·  Träning/Inspo
Har nyss ätit och varit på gymmet. direkt när jag kom hem ifrån jobbet drog jag på mig träningskläderna och drog iväg till gymmet. Måste erkänna att det tog emot när jag somnade på bussen så skönt men när jag väl var där kände jag hur skönt det var! Tog en celsius som hjälpte mig på vägen, min favvo smak dessutom.
 
Körde ett pass med olika övningar faktiskt då jag inte gymmat på så länge känner jag att jag inte vill lägga fokus på bara en muskelgrupp för då börjar jag tänka för mycket och i mitt fall är det bättre att bara göra, inte tänka! Så det gjorde jag. gjorde alla maskiner på gymmet och uppvärmning samt lite kondition efter. Det känns riktigt bra efteråt så ska nog ta mig till gymmet imorgon med innan jag ska träffa efterlängtade Victoria :)
 
 
 
 
Landade på ca 1.15 min. Nu ska jag och hjärtat gå ut i kvälls solen lite och njuta. Puss! Imorgon är jag leeeeeeedig!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR