Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

The Balm - Nude'tude

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, New things
Igår trillade min palett ner i brevlådan som jag för någon vecka sedan beställde ifrån cocopanda.se då de hade extra pris på just denna palett. Jag betalade endast 199kr istället för 400kr och ni kan läsa mitt förra inlägg om paletten HÄR.
 
Så fort dem kom öppnade jag dem och åh så fina skuggor. Kanske inte dem skuggorna jag skulle valt att köpa i första hand men jag är nu glad att jag har dem och det ska bli kul o få göra olika sminkningar med dem!
 
Såhär ser förpackningen ut och den är så himla fin! Älskar hur de designat den!
Såhär ser den ut när man öppnar den. En spegel i locket och nedanför är det 12st skuggor och bakgrunden är det 6 st tjejer.
 
Man får även med en pensel.
Jag älskar även deras namn som tillexempel Sassy, Selfish, Stubborn osv.
Det var dem här färgerna jag valde att swatcha och dem är väldigt bra pigmenterade som ni ser på bilden ovanför. Det är tyvärr svårt att fånga swatcherna på armen då min kamera inte ville sammarbeta med mig men när man drar med dem på armen som jag gjorde så är dem fortfarande pigmenterade.
Dem jag mest är intresserad av är Sexy, Stand-offish, Seductive.
 
Som sagt, jag är än så länge nöjd över hur dem ser ut. Nu återstår det bara att testa dem och jag tror att jag ska testa dem idag lite. Vi får se!
 
Har ni denna palett?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR