Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Godmorgon från bangkok

:    ·  Resa med David och Izza
Godmorgon hörreni! Klockan i sverige är halv 5 och här är klockan halv 11 på dagen. Vi har precis ätit frukost och äntligen inatt har vi fått sova i en säng. Vi började ju åka mot arlanda på tisdag natt och sen dess inte fått en bra sömn och idag är det fredag så nu känner jag mig lite utvilad. Skönt!

Igår landade vi här i bangkok och imorgon lördag åker vi till phuket. Flyget bokat dit! Vi tog in på ett litet hotell igår som vi stannar på tills imorgon alltså två dagar och dethär hotellet var väldigt billigt men oj så bra det är! Det är enkelt rum men man har allt som behövs liksom
 Duschen och toan är stor och acn fungerar fint och det är dem viktigaste delarna i ett hotell tycker jag. Vi har som sagt ätit frukost och den var också väldigt god!

Inviger mina nya skor som jag fick av mammi och pappi i julklapp och den är råååsnygga alltså! Älskar dem.
Ett av måltiderna på flyget och maten var hely sjukt god denna gång!
Såhär såg en av menyerna ut som vi fick. Så gott!

En given selfie när vi kommit till värt lilla hotell.

Igår kväll när vi vilat lite gick vi ut och gick runt överallt vid shoppingcentrumen och när vi skulle hem köpte vi med oss lite spett och ris och åh så gott det var. Visst ska man vara försiktig när man köper mat på gatorna men dethär gick bra o äta och kostade inte många kronor. Ett spett kostade ca 2kr.

Vi shoppade lite också och jag var bland annat inne på bath and bodywork och om jag längtat till o få besöka den affären. Det är en affär med massa fina doftljus, handkrämer, hudlotions, handsprit osv. Köpte två små handkrämer i juliga dofter. Visar er vid senare tillfälle! Var faktiskt inne på samma affär fast på arlanda och köpte med mig två hudlotions då också hihi.

Idag får vi se vad vi hittar på och imorgon blir det phuket!!

Hoppas ni har det toppen hemma! För det har vi! Puss.

4 pass sen drar vi

:    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
Va tror ni, täknar ja ner mycket tills vi åker eller? Haha. Har kommit på mig själv hur jag planerat och räknat ner i massa olika situationer. Som när jag bokade tvättid för några veckor sen då räknade ja nerno planerade hur många gånger vi skulle tvätta innan. Sen räknar ja ju såklart ner tills dagen vi åker och ja har till o med laddat ner en app som räknar ut det åt mig haha. Sen räknar ja hur många jobbpass jag har kvar och räknar man med idag så är det 4pass kvar för mig sen drar viiiiiiii.

Jaja. Igår började ja sent och drog till gymmet innan och körde ett bra benpass.

När man är själv på gymmet blir det givetvis någon selfie hihi.

Idag är det freeeeedag och jag kör kortpass yeyyy. Imorgon också ett kortpass o sen på söndag blir de julmys med familjen innan vi åker. Åh ska bli så mysigt.

Hoppas ni får en fin helg. Puss

Slutspurten innan resan

:    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
Hej och godkväll kära måndag! Är sååå taggad inför denna vecka för nu kan jag ääääntligen säga att "nästa vecka är jag i thailand!!" Iih det är så sjukt och jag har nog ännu inte förstått att vi faktiskt ska dit nästa vecka!! Alltså. Nästa helg är jag där liksom!!

Kickstartade veckan med ett jobbpass och slutade tidigt och de var skönt för måste erkänna att idag var jag vääldigt trött. Somnade direkt i sängen och sov två timmar.

Men jag tror jag behövde det då jag efter ha sovit hade jag en toppen energi på gymmet idag och körde först 40min på springbandet där jag gick i uppförsbacke med olika höjder och sen cyklade jag med olika motstånd i 30min. Brände av lite över 600kalorier och det känns bra.

Nu ska jag fixa mig inför sängen för jag ska upp lika tidigt imorgon och köra ett kort dagpass.

Ooh färgade även utväxten i helgen på mig själv och det blev riktigt bra. Det är så sjukt för man ser sån skillnad bara av att ändra färgen i hårbotten haha. Hela ansiktet blir annorlunda! Men på ett bra sätt!

Provade någon ny dricka idag. Ska innehålla protein o vara helt sockerfri. God men inte värt pengarna då den kostade typ 22 kronor för en sån liten flaska. Haha.

Bild från i lördags. Dålig bild men körde på en mörkare sotning med min nya isadora gold edition palett som jag inhandlade i fredags.

Puss och godnatt!

Lördags jobb

:    ·  Vardag
Godmorgon härifrån! Klockan är 20 över 5 och jag ska strax åka till jobbet. Jag skulle egentligen vara ledig i helgen då jag jobbat hela veckan men nope, tog ett förmiddagspass idag lördag också. Det går ju så fort o jobba dag och jag tycker ju det är så kul också så det gör mig inget mer att jag är lite trött hihi.

Nuuuu ni är det inte långt kvar tills vi åker!! Herregud det är den 5e och det är seriöst 11 dagar kvar. Är sååå nervös och så längtansfull så jag kan spricka!! Vi har börjat skriva packningslista, köpa in lite saker vi ska ha med o allmänt börjat förbereda allt. Är ledig nästa fredag då jag åter igen jobbar lördagen så ska eventuellt ta en hel städ dag så det ser bra ut här hemma innan. Hatar att åka ifrån en halvstökig lägenhet.

Annars så har jag som sagt jobbat kväll hela veckan och då gymmat varje morgon så är jätteglad över det och igår körde jag lite längre pass och det känns kan ja lova idag hihi.

Om jag uppdaterar här mindre så finns alltid min instagram! Isabellehahne heter jag där!