Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

4 pass sen drar vi

    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
Va tror ni, täknar ja ner mycket tills vi åker eller? Haha. Har kommit på mig själv hur jag planerat och räknat ner i massa olika situationer. Som när jag bokade tvättid för några veckor sen då räknade ja nerno planerade hur många gånger vi skulle tvätta innan. Sen räknar ja ju såklart ner tills dagen vi åker och ja har till o med laddat ner en app som räknar ut det åt mig haha. Sen räknar ja hur många jobbpass jag har kvar och räknar man med idag så är det 4pass kvar för mig sen drar viiiiiiii.

Jaja. Igår började ja sent och drog till gymmet innan och körde ett bra benpass.


När man är själv på gymmet blir det givetvis någon selfie hihi.


Idag är det freeeeedag och jag kör kortpass yeyyy. Imorgon också ett kortpass o sen på söndag blir de julmys med familjen innan vi åker. Åh ska bli så mysigt.

Hoppas ni får en fin helg. Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR