Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Sudio TRE

    ·  Mat och gottigheter, New things
Godmorgon! I natt har jag sovit närmare 10 timmar och det var välbehövligt kan jag lova. Gick upp för en timma sen och är nu på språng mot gymmet. Känner mig lite snurrig och slö men det har nog med att göra att kroppen inte är van att sova så länge hehe.

Ska köra axlar, rygg och cardio och äntligen får jag testa mina nya hörlurar som jag fick i present av mamma och pappa förra veckan. En tidig födelsedagspresent.

Det var som rubriken lyder ett par trådlösa hörlurar ifrån sudio och dem heter TRE .

Ett par vita med gulddetaljer. Så snygga och jag använde dem lite igår när jag var ute och gick och de som är så bra med dem är att 1: dem är trådlösa vilket jag älskar!! Slippa krångla med den där jäkla sladden som ska hänga överallt. 2: när man lyssnar på musik fångar den upp många ljud i musiken så att man hör den mer detaljerat. 3: en sak som jag trodde jag inte skulle gilla var att de stod att man hör omgivningen runt omkring sig men jag uppskattar det ändå. Jag hör liksom musiken superbra men ändå kan jag höra om det kommer bilar osv vilket känns tryggt när man är ute och går. På gymmet spelar de ingen roll men ah, dem är verkligen grymma så rekommenderar dem absolut. Finns på olika hemsidor men deras riktiga hemsida är www.sudio.se



Åt dendär goda börsen nyss med nougat protein i. Mums!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR