Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Räknar ner dagarna + ny mobil

    ·  New things, Vardag
Hej på er! Fortfarande dålig update här på bloggen men jag har som sagt inget viktigt att skriva om. Jag räknar mest ner dagarna tills vi åker till Thailand och mina tankar går hela tiden till thailand thailand thailand haha. Gud ändå! Jag måste börja fokusera på nuet och inte flyga iväg sådär så fort man bokat in något längre fram.
 
Idag är det iallafall onsdag och det är idag 24 dagar kvar tills flyget tar oss till 35+ om inte ännu varmare! Jag är ledig idag så idag har jag fått sova ut, ätit godfrukost som bestod av riskakor, 2 ägg, kvarg och en iskall celsius mmm så gott! 
 
Jag har även varit på gymmet och körde armar, bröst, mage och avslutade med 30min löpning/gång på gåbandet. Det är även 3e gympasset för denhär veckan och jag känner mig stolt. På senaste tiden har jag typ bara fått in 2-3 gympass per vecka och innan så fick jag in 5 gympass varje vecka så det varierar sig stort måste jag säga men ska verkligen försöka kötta på nu sista veckorna i den mån jag orkar/kan. Kommer ha en del på jobbet nu innan vi åker så får iallafall försöka hålla min kost så mycket som möjligt!
 
 
 
Har också hunnit med att käka lunch som fick bli torsk med ris och lite cremé fraiche. Sen har jag diskat och städat toan. Skulle egentligen dammsuga och skura golv men hamnade i soffan och nu orkar jag inte resa mig upp haha! Får ta det någon annan dag.
 
ooh har dessutom beställt hem en ny mobil!! Jag är så exalterad och hoppas hoppas hoppas den hinner komma denhär veckan. Har beställt den nya Samsung galaxy s9 som man kunde förbeställa och den ska ha en GRYM kamera vilket jag alltid kollar först på när jag ska ha en ny mobil så det passar ju ypperligt nu när vi snart ska till Thai och jag vill kunna knäppa insane bilder på min mobil. Så förut idag beställde jag även hem ett tillfälligt mobilskal och skyddsglas till den för lär ju inte våga använda den om jag inte kan skydda den hehe.
 
Jag valde i en lilarosa färg som ni ser på bilden och nu får vi verkligen hoppas att den är så bra som det sägs. Har haft iphone nu i 2 år och jag är fruktansvärt trött på den då batteriet suger + att den dör när det är en gnutta kallt ute (vilket i sverige är mer än 6månader per år typ...) så bara att få en telefon som inte dör när det är kallt är ju ett STORT PLUS!
 
Ha en fortsatt fin dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR