Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

fika lördag

Godkväll! Ligger här i soffan efter en toppendag. Familjen kom över på lite fika som jag bakat och fick prova min nya mobils kamera för första gången. Den är sååå bra!! Fixade mig lite extra så att jag kunde ta lite fina selfies och dem blev också bra med kameran må jag säga.








Bilderna förutom på mig är inte redigerade för fem öre och då ser man verkligen hur bra kameran är! Åh nu längtar jag ännu mer till thailand för att kunna ta fina bilder.

På kvällen kom våra fina vänner över och vi åt goda burgare och såg på mello. Super mysigt och jag tyckte verkligen att rätt låt vann även om jag hejade lite extra på renaidas låt, all the feels.

Imorgon blir det skön sovmorgon, tvätt och matlådefix inför veckan. Godnatt!







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR