Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Veckans planer v4.

    ·  Vardag
Hej tisdag! Har nyss tagit en låång powernap och känner mig väldigt trött idag. Har jobbat och ska nu försöka samla energi till att gå till gymmet. Tur att jag är ledig imorgon!
 
Jag älskar att sitta och planera och skriva in hur min vecka kommer se ut och jag har sen flera år tillbaka använt mig utav almanacka så tog kort på denna vecka så ni får se hur en vecka kan se ut för mig.
 
 
 
 
 
Jag älskar designen på denna och jag beställer alltid min ifrån www.personligalmanacka.se där man kan designa sin egen helt själv eller välja ett av hemsidans teman. Har pratat mycket om dessa förut på bloggen då jag som sagt under flera års tid beställt och är alltid lika nöjd!
 
Så jobb och träning står på schemat nästan varje dag och det är ungefär så mina veckor ser ut annars också mer eller mindre hehe, men jag älskar att träna så det är inte så konstigt. På sidan av högra bladet skriver jag alltid en To do list för att veta vilka saker som är viktiga att hinna med för just den veckan och sedan kan jag bara bocka av dem när jag är klar med allt, perfa!
 
Idag blir det cardio och mage på gymmet så tagga! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR