Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nocco + Benpass

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Godmorgon Torsdag! Jag är tyvärr riktigt opepp på denna dag och ganska negativ idag vilket suger. Kände redan igår på min lediga dag att jag var ganska nere och ledsen utan någon anledning. Jobbigt att ibland jobba i uppförsbacke men jag får tänka att en annan dag blir bättre helt enkelt. Man kan ju inte ha bra dagar jämt!
 
Jag jobbar 09-18 idag vilket känns tungt men så fort jag kommer till jobbet kommer dagen säkert rulla på som vanligt. Får skippa gymmet idag eftersom jag fått in extra timmar på jobbet så får se nästa gång jag tränar. Kanske imorgon direkt efter jobbet om jag orkar, annars blir det ett par vilodagar framöver!
 
Men igår som sagt var jag ledig och drog iväg till gymmet för att köra ben. Det blev inte mitt bästa gympass men det känns i benen ändå idag så något bra måste jag gjort hehe. Provade för övrigt noccos nya bcaa smak som är hallon/citron och kan säga att det är noccos absolut godaste dryck dem skapat enligt mig! Den påminner om zooklubbor och smakar verkligen godis men ändå inte för söt utan också fräsch i smaken. SÅÅ GOTT! Synd att den inte innehåller koffein jag som gärna dricker det till gymmet. 
 
 
Mitt fokus igår på passet var att köra varje övning med 100% fokus och inte ge upp efter något set som jag brukar göra ibland. Ben/rumpa är tyvärr mina pass som jag minst gillar så jag får verkligen kämpa när det kommer till dem passen.
 
Körde en del squats, benpress, bulgariska utfall med hopp, goodmornings med hantlar och squats med en hantel.
 
Har iallafall fått in 3 gympass denhär veckan vilket känns bra men inte helt bra då jag brukar få in 4-5 pass men men, får försöka få in fler pass nästa vecka helt enkelt! =)
 
Hoppas ni får en bra torsdag! Vi kan ju iallafall vara glada av att lönen ramlat in hehe.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR