Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Måndag = nystart

    ·  Allmänt, Träning/Inspo
Hej på er! Tisdag morgon och känner mig ännu mer hängig än förut. Vaknade till och med inatt och svettades såååå mycket. Har ju något virus i mig som vägrar att bryta ut då jag haft det i 5 veckor och de enda som känns är något i halsen och att jag inte har så mycket ork så denna vecka har jag bestämt mig för att träna skiten ur mig på gymmet tills något händer. Låter kanske konstigt mel vill inte ha det liggande såhär länge utan att något händer för är så trött på att vara sliten.

Vi får se hur det går. Får hoppas på att jag tränar bort viruset istället för att framkalla det ;)

Igår var det måndag och jag kände för en liten nystart som man ibland behöver så denna vecka ska jag som sagt träna mycket, följa kostschema till punkt och prickar fram till lördag har jag sagt. Igår gick kostschemat väldigt väldigt bra och lyckades hålla blodsockret på plats hela dagen!

Körde dessutom ett riktigt bra ben/rump pass på gymmet med bästa vän! Sa till mig själv att jag skulle köra slut på benen innan jag gick hem och det gjorde jag. Träningsvärken i denna stund kommer krypandes snabbare och snabbare och det gillas!

(null)
Visar en riktigt bra övning från igår med två kettlebells. Körde 10-12x 3 set
(null)
En annan bra övning som också är skitjobbig är övningen nedan. Benpress fast man kör ett ben i taget. Man behöver inte ha hög vikt på för att det ska kännas hehe. Körde 8-10x 3 och varvade med andra övningar
(null)

(null)

(null)

(null)

Ha en fin tisdag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR