Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

GAAM nutrition - Burn, fettförbränning

    ·  Träning/Inspo
Hej! Förra veckan beställde vi massvis med protein ifrån proteinbolaget.se och då passade jag på att ta med en pwo kan man kalla det. Den är ifrån GAAM nutrition i deras Candy serie då de har produkter som ska smaka olika sorters godisar.
 
 
 
Läste lite om produkten och det står såhär:
 
Candy Series BURN kan ha följande effekt på dig:
  • Thermogen effekt
  • Uppiggande
  • Hög koffeinhalt
  • Ökad ämnesomsättning
  • Minskad hungerkänsla

GAAM Nutrition ger dig de bästa förutsättningarna för att du ska minska ditt underhudsfett på ett så snabbt och smidigt sätt som möjligt, och i sann Candy Series anda så är också smaken i fokus!
 
Den kostar 249kr och kände att jag ville testa den. Provade den till gymmet för första gången idag så tänkte dela med mig av lite tankar kring vad jag tycker om den so far!
 
First of all... Smaken suger! Ursäkta men den är SÅ SÖT så att man knappt kan dricka den. Jag älskar söta smaker på både bcaa och pwor annars men denhär var som att få in sockerbitar i munnen tyvärr så smaken har dem inte lyckats med.. Jag KAN dricka upp den men som sagt, ingen höjdare när det kommer till smaken.
 
Om man ska kolla på vad den ska ha för effekter så la jag märke till några saker. Jag kände absolut att man blev piggare till en början och jag lyckades med mitt pass väldigt bra på gymmet. Jag svettades också mer än vad jag brukar och det har ju med den fettförbrännande effekten och vad som faktiskt är i denhär drycken så som: Chilifruktextrakt, Svartpepparextrakt, Grönt teextrakt, och koffein samt andra ämnen.
 
Jag hade även mycket högre puls under hela passet vilket är bra för fettförbränningen.
 
 Brukar bara ligga runt 110 i puls när jag styrketränar (klart att pulsen går upp när jag kör mina set, runt 140 eller så) men denna gång hade jag hög puls när jag bara stod still så som 123 tillexempel och sen när jag körde ett set var den uppe över 150 i puls.
 
Jag kan inte riktigt säga än vad den gör med hungerkänslan för det står på förpackningen att man egentligen ska dricka den 15min innan frukost så det står inget om att dricka den innan ett gympass men jag ville testa hur mycket effekt den kunde ge. Tänkte att jag ska testa att ta den någon dag innan frukost på en "vanlig jobb dag" så får jag se hur hungern känns samt sötsuget och allt sånt. 
 
Direkt efter gymmet fick jag dock en riktigt jäkla dipp och känner mig nu svag. Jag har druckit en proteinshake och väntar på att få äta sista målet inför idag men det är någon timme tills dess så får hålla ut hehe.
 
Overall så kan jag tänka mig att dricka denna då och då men hade jag vetat att smaken var så fruktansvärt dålig hade jag aldrig betalat 249kr för den.. Ni hittar den HÄR
 
Har ni testat någon fettförbrännande produkt?
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR