Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Träningsredo för Thailand

    ·  New things
Hej och godmorgon på er! Sitter här i soffan och försöker tagga till ett gympass nu på morgonkvisten men det är väldigt svårt måste jag säga. Idag är jag trött trött trött men det får inte stoppa mig ifrån att få in dessa sista gympass nu innan thai! Det är bara att kämpa på säger jag till mig själv varje dag hehe.
 
Igår Åkte vi och hämtade ut mitt paket ifrån Bring sportswear som hade kommit och jag var ju lite orolig ifall inte kläderna skulle passa men det gjorde dem så är superbra och nu redo inför träningen i thailand som vi förhoppningsvis kommer göra (eller är det bara önsketänkande haha)
 
Älskar att man fick en sån fin liten vit box till kläderna!
Såhär ser dem då ut och i sportbhn tog jag en L för jag hatar tighta sportbhar. Jag har ju inget att fylla upp dem i i bröstväg hahah men vill inte att dem ska sitta för tight runt om så dem passade super! Shortsen tog jag M i men hade nog kunnat haft en S i  dem för dem satt bra men kunde varit lite tightare runt låren liksom. I midjan där emot satt dem åt väldigt bra.
 
Och såhär ser ni hur sportbh ser ut bakifrån. Visst är den hur snygg som helst? Gillade även matreriallet på dem båda och dem var sköna att ha på sig.
 
Så nu är jag verkligen redo inför thailand när det kommer till träningskläder känner jag. Ha en fin dag på er! PUSS
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR