Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Proteingodis

    ·  Mat och gottigheter, Träning/Inspo
Hej på er! Måndag kväll och jag är så himla trött. Har varit trött HELA dagen.. Trodde att min pwo dryck skulle göra mig piggare när jag gick till gymmet vid halv 1 förut men nej. Var trött hela passet och kände mig svag på något sätt. Men som jag skrev i förrigår, då kände jag mig stark så jag antar att man måste ha dippar i träningen också..
 
Vi körde iallafall rumpa/ben men tror inte de kommer ge mig nått ändå. Ska ta en promenad snart tänkte jag så att jag får in lite cardio idag iallafall..
 
Men nu till något roligt! Jag var inne på vår gymbutik som vi har här i vår lilla stad och såg att de fått in barbells godis som jag velat testa nu ett tag. Fick med mig deras hasselnötssmör och deras nya "protein crisps" sen ville jag även prova Pandy soda shakers som är godis med protein och bcaa i.
 
Hasselnötskrämen var riktigt god alltså men man får passa sig för den innehåller ganska mycket kalorier. I hela burken är det 200g och ca 1050 kalorier och burken är inte ens stor haha. Får ta någon sked då och då och sen kanske smöra på proteinpannkakor då och då. De tror jag kan bli svingott!
Den här crisps bollarna var också väldigt goda!
Och sist har vi dessa soda shakers i cola och lime. De smakar liksom som dem där sodapops godisarna och sen demdär colaflaskorna i vanligt lösgodis vilket är suveränt. Jag har ju verkligen saknat lösgodis nu under dessa två veckor så det var väldigt gott att få känna den konsistensen och även smaken och veta att det inte är en massa vitt raffinerat socker man stoppar i sig.
Men som sagt man får ta det lugnt med dessa saker också efter som dem är kaloririka så lite åt gången tänker jag!
 
Hoppas ni haft en fin dag! Imorgon blir det ett jobbigt pass på jobbet men de tar jag mig att igenom, bara jag inte är såhär trött hihi.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR