Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt år nya möjligheter

    ·  Isabelle tipsar, New things
Hej på er! Det har varit ett lååååångt uppehåll här på bloggen och jag hade inprincip slutat blogga. Jag tänkte inte ens på bloggen längre förens några dagar sen haha. Har liksom inte haft lust på ett tag och vet inte om jag kommer "orka" fortsätta med den heller.. MEN! Nu är det nytt år och vi har gått in i 2017!! Det känns som vanligt väldigt konstigt att vi ännu en gång är inne i ett nytt år.
 
Tänkte väl mest "dokumentera" mitt liv här igen och även tipsa om saker jag gillar, men mycket kommer handla om min träning, viktresa, resor osv.
 
Den 7e februari åker vi till Thailand med vänner och det är väl de jag ser fram till mest just nu och det är typ det enda jag tänker på haha. Både jag och David samt de andra har börjat med lite "diet" nu inför resan mest för en kul grej för att se hur långt vi kan komma liksom och vi började i måndags vilket var den 2/1. Jag är inne på dag 3 och än så länge känns det bra utan massa onyttigheter så som chips, choklad, godis, dricka, skräpmat osv men jag känner mig en aning trött haha.
 
Jag kommer såklart skriva mer om hur det går nu fram till thailand och sen när vi är i Thailand får vi se hur mycket jag kommer kunna blogga men annars får ni ju se massvis med bilder och sånt där ifrån när vi kommer hem!
 
Tänkte även visa er vad jag köpte på H&M igår när jag var inne efter gymmet. Har fått presentkort i julklapp där och då passade jag på att köpa två saker.
 
Jag köpte ÄNTLIGEN en beautyblender som man ska använda till sin foundation/concealer/setting puder osv. Har velat köpa en sån länge länge men har alltid tyckt att dem kostar så fruktansvärt mycket pengar haha men nu fick det bli en sån och jag använde den idag och den var verkligen grym! Kommer berätta mer om den någon annan gång. Ni som känner mig vet att jag är besatt av highlighters så jag kunde ju inte låta bli att köpa hem sleeks palett "Solstice" och jag dööör för den lilaskimmrande färgen! 189kr för beautyblendern och 149kr för highlightern!
 
Var på gymmet imorse och efter det käkade jag en acaibowl med nyttig granola och chiafrön. Så himla gott!
 
Nu ska jag kila iväg för ett jobbpass och slutar vid 8 ikväll. Ha en fin dag! PUSS



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR