Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nya träningskläder + backattack

    ·  Mina outfits, New things, Träning/Inspo
Hej på er! Idag är det måndag och det innebär att min lilla "diet" eller vad man ska kalla det har pågått i en vecka. Jag har inte vägt mig idag eller så men vägde mig redan i fredags och då vägde jag 68.7 vilket innebär att jag gått ner sen innan jul!
 
Jag har fortfarande ett sötsug som heter o duga men jag kan liksom tackla det på ett annat sätt än vad jag har gjort förut vilket känns bra. Jag tänker dock hela tiden på lösgodis, chips, choklad, burgerking, ni vet allt sånt där som man bara inte får äta just nu..
 
Nog om det, idag jobbade jag bara morgon så slutade 10 och då for jag till Cindi och vi umgicks och åt mat osv. Sen vid halv 3 drog vi ner till gymmet där vi idag körde ryggpass samt cardio på slutet. Det gick väldigt bra och jag känner hur mycket starkare jag har blivit i ryggen på väldigt kort tid. Jag älskar när man ser resultat för det pushar mig något otroligt! Avslutade med 25min på bandet. Nu är alltså pass 6/19 avklarat innan thailaaaand. Känns toppen!
 
Fick även inviga mina nya kläder ifrån märket Stronger idag också då dem kom på posten idag. Jag fick dem av mitt hjärta i julklapp och jag är helt kär i dem! Så himla snygga och dem sitter som ett smäck och hoodien ifrån stronger är som en dröm! Bara måste ha den i svart också så kan jag variera mig lite för jag bor typ i den hihi.
 
 
Vi körde bland annat denhär övningen som ni ser nedan.
 
 
 
Var ju bara tvungen att be Cindi knäppa några kort på kläderna och mig då jag verkligen tycker om dem starkt! Man är inte så jättesnygg efter ett svettigt pass men vad gör det!
 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och imorgon är jag leeeeedig! Hurra för sovmorgon!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR