Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ledig dag = sovmorgon och lyxfrukost

    ·  Mat och gottigheter, Träning/Inspo, Älskade dagar
Hej på er fina ni! Idag är det tisdag och jag är leeeedig! Så himla SKÖNT! Ligger här i soffan och har ganska nyligen ätit frukost som bestod av chokladprotein pannkakor med lite av barebells hasselnötskräm på, hallon och blåbär samt en passionsfrukt. Till detta en av mina favoriter ifrån Nocco, Skumtomte! (när jag var inne i en butik såg jag att de fortfarande hade kvar denna underbara dryck så köpte en så dricker dem med njutning eftersom det antagligen blir min sista skumtomte då den drycken inte finns mer..)
 
 
 
Visst ser det underbart gott ut?
 
Nu idag är det exakt 2 veckor kvar tills vi åker till thailand så igår började jag att köra matdagbok igen för att se hur många kalorier som slinker ner under dagen och igår fick jag i mig ca 1300 kalorier och gjorde av med ca 420 kalorier på gymmet. Det var en bra dag igår med maten tycker jag! Den här frukosten som ni ser ovan ligger på 400 kalorier så den är ganska kaloririk men mycket protein! hela 27gram!
 
Har haft två dåliga dagar nu när det kommer till mitt humör tyvärr men idag känns allt lite bättre. När jag var på gymmet i söndags och även igår blev jag liksom så känslosam så jag nästan höll på att börja grina. Dels för att jag körde pulshöjande pass båda gångerna och provade nya övningar som inte gick jättebra för mig och då blev jag frustrerad som bara den haha. Jaja, så kan det gå ibland. Hoppas på ett bra träningspass idag då jag nog kanske ska köra ett rent benpass. Vi får se!
 
Ha en fin dag kära ni!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR