Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Framme i Thailand - Koh tao

    ·  Resa med David och Izza, Älskade dagar

Hej på er! Ett tag sen jag uppdaterade er så jag tänkte göra det nu!


I måndags natt började vår resa till Thailand och vi kom fram till Thailand Bangkok på onsdag morgon. Då checkade vi in på ett hotell och eftersom vi var tröttna och hade rejäl jetlag så gick och handla lite nödvändigt, kollade lite köpcenter och jag och David köpte en till resväska eftersom vi åkte ner med bara en. Sen tvärsomnade vi strax efter 8 på kvällen. 

På torsdag morgon (idag alltså) flög vi till Koh samui och sen tog vi en båt till ön Koh Tao. Här är vi nu och har checkat in på ett superfint hotell/resort. Vi kom dock hit ganska sent på dagen så vi tog ett dopp i havet och sen åkte vi in till "centrum" där tog jag en skrubb för hela kroppen men de jag inte visste var att de smörjde in mig i någon gul sörja som både luktade och kändes väldigt äcklig.. dessutom färgades jag halvt gul på kroppen och jag har försökt duscha bort de men allt försvinner inte haha. Herregud, lite kul var de iallafall! Skrubben där emot kommer göra nytta eftersom färgen man får sätter sig bättre och ja kommer inte flagna så lätt som tur är.

Klockan närmar sig 12 slaget på natten och vi ska sova strax. Klockan ringer 08.00 imorgon då ska jag och Frida ner till stranden och köra ett träningspass. Åh så underbart! Har saknat att svettas O träna nu haha.

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda! Vi ska kolla om vi kan hyra en longtailboat och åka runt till de olika öarna här omkring.

Nedan ser ni lite bilder som jag knäppt än så länge på vår resa. Puss!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR