Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ny favvo övning & god frulle

    ·  Isabelle tipsar, Träning/Inspo
Hej allesammans! Idag är det tisdag och jag sitter och chillar lite innan jag ska åka till jobbet för ett eftermiddagspass. Börjar nämligen 1 på tisdagar och jag har även varit och tränat på morgonen. Verkligen inte mitt bästa gympass måste jag erkänna men ett dåligt pass är bättre än inget eller hur! Det fick bli crosstrainer 30min och sen cykling 15 min och stretch 15min.
 
Gjorde supergod frukost idag då vi igår gjorde iordning en stor bunke med tonfiskröra som vi kan äta till mellanmål, frukost eller varför inte lunch. Den är supernyttig och jätte enkel att göra dessutom. Säg till om ni vill ha recept! ska faktiskt käka tonfiskröra till lunch också hihi.
 
Det kanske inte ser så mycket ut för världen men så gott var det! Vid sidan av en banan med lite jordnötssmör till. 
 
Har lite träningsvärk efter gårdagens rump pass med Cindi. Det passet gick inte heller så bra då jag nästan alltid blir så himla arg och frustrerad när jag inte får in rätt teknik på övningarna. Sen var det en person som tyckte att han var ensam på gymmet så han skrek, stönade och tog upp typ 4 maskiner i taget där vi var så jag blev väldigt stressad av denna person och kunde inte koncentrera mig även om personalen försökte prata med han och berättade att man måste ha respekt för andra som gymmar samtidigt men han verkade ju knappast förstå bätte..
 
Jag har iallafall funnit en ny favvo övning för rumpan och det är denna som jag visar nedan
Vet inte riktigt vad övningen kallas men man har skulderbladen på bänken och sen böjda ben och sen lyftar man upp rumpan och sen ner igen och vi hade på en stång över så att vi fick lite vikt och den tog som tusan i rumpan! Den måste jag verkligen börja köra regelbundet alltså!
 
Har ni någon favvoövning för rumpa? Jag vill jättegärna ha mera tips! kommentera isåfall.
 
Hoppas ni får en fin tisdag alla!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR