Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Haul - hudvård: Kicks, Sephora & Makeup store

    ·  Isabelle tipsar, New things
Hej på er! Som jag lovat ska jag nu visa vad jag köpte i helgen när vi var i Göteborg och jag köpte inte supermycket denna gång utan lite småsaker som jag kände att jag behövde helt enkelt.
 
Här ovan ser ni vad som fick följa med hem och nedan kommer jag beskriva lite kort vad de olika sakerna är!
 
Det första jag köpte var en sak till min hudvårdsrutin och det är detta vitamin c serumet ifrån kicks egna märke. Jag har en del hudvård hemma men kände att jag skulle behöva ha något som jag kan ta på ansiktet efter att jag tvättat bort sminket på kvällen och rengjort det och jag tycker inte om feta nattkrämer utan vill ha något som återfuktar men ändå är väldigt lätt på hyn så då fick ett serum komma till hjälp. Den hittar ni på kicks och kostade 159kr då det var 20% rabatt, annars 199kr. (jag tänkte göra en review på den i ett annat inlägg men so far är den superbra!)
 
Det andra som fick följa med är make up store sculpt exellence foundation då jag hört mycket bra om denna och jag ville ju ha en hel täckande foundation och det ska denna vara. Den finns på makeup store ller åhléns och kostar 385kr. (kommer även searat inlägg om denna)
 
Jag gick även in på sephora i hopp om att hitta massa saker som jag ville shoppa men det enda jag kände för som också fick följa med hem var en ny concealer då jag är lite trött på den jag har ifrån MAC. Jag tänkte prova sephoras egna concealer och se hur den sitter osv och den kostar 140kr och finns på Sephora som sagt.
 
Något som jag också var ute efter och något som jag på senaste tiden använt väldigt mycket är ansiktsmasker i olika slag. Jag var inne på apoteket och hittade denna ifrån formula 10.0.6 som var dessutom väldigt billig så jag tänkte testa denna och se om den är något att ha. Det är en peel off mask så den torkar och så ska man dra bort den. Kostade endast 69kr. (berättar även om denna i annat inlägg senare)
 
Sist men inte minst köpte jag även en ansiktsmask ifrån kicks som heter glowing beauty. Den ska exfoliera huden och göra den vacker och fin igen, ge lyster osv. Jag ville egentligen köpa deras egna peel of mask men den var tyvärr slut så då fick det bli denna. Kostade 39kr med 20% rabatt men annars 49kr. 
 
Som jag skrivit under några produkter kommer jag göra lite olika reviews på dessa saker i separata inlägg för er som är intresserade och jag kan ju tala om att jag redan använt alla produkter 1 eller flera gånger redan nu. Men vill prova några av dem någon mer gång känner jag innan jag kan ge er mina åsikter. Än så länge älskar jag serumet ifrån kicks!
 
Förutom produkterna köpte jag även ett linne och mjukisbyxor som ni såg i förra inlägget.
 
Nu ska jag åka iväg och jobba så ni får ha en underbar dag! PUSS
♡Lena♡
Skrivet: 2016-09-28,  kl. 16:05:50 Blogg:  http://ozkagardens.se

Vad inspirerad jag blev, särskilt av C-vitamin serumet! Får jag kolla upp! :)

Svar: åh vad kul och höra! Ja kolla upp det! Tycker om serumet supermycket! Kram
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR