Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fredagsnöje

    ·  New things
Hellu och godkväll! Klockan är efter 9 och jag hade helt ställt in mig på att gå och lägga mig nu då jag skulle köra dagspass på jobbet imorgon men ändrade planer. det blir eftermiddagspass så jag behöver inte soooova än hehe!
 
Satt nyss och kikade inne på ginatricot.se då jag så gärna ville ha lite nya träningskläder och så såg jag att de hade 20% rabatt på alla träningskläder så jag klickade hem några. Här nere får ni se dem!
 
Det fick bli ett par nya tights med en matchande sportbh till samt en grå uringad där bak tröja som nog kommer vara superskön att träna i då den är luftig osv. Sist men inte minst en uuursnygg topp med öppen rygg som ni ser på bilden i mitten. Jag är inte så säker på om jag kommer nyttja den på gymmet men den skulle säkert vara fin till sommaren med ett par shorts om inte annat. Jag tycker alltid det är så svårt med storlekar så jag har än en gång chansat mig fram och hoppas på det bästa hehe. Priserna ni ser på bilderna är vad dem kostar ordinariepris men jag fick som sagt 20% rabatt på hela köket så allt landade på runt 600kr vilket är väldigt billigt för 4 träningsplagg enligt mig!
 
Jag har också varit sugen på att beställa ett par aaas snygga tights ifrån stronger.se för 599kr men dem jag vill ha finns inte i min storlek och har varit slut ett tag så dem får jag beställa någon annan gång.
 
Som sagt imorgon jobbar jag fram till 4 eller 5 och sen på kvällen ska vi förhoppningsvis gå på bio. På söndag ska vi väl som vanlig bara ta det lugnt och göra såna där tråkiga saker som att laga mat, tvätta och förbereda oss inför veckan och jag kommer ha två lååånga veckor framför mig då jag jobbar varje dag framöver men det kommer bli sååå värt det när lönen kommer! Åh så kul!
 
Ha en fin helg!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR