Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Thailaaand Del 2.

    ·  Resa med David och Izza
Heej! Nu kommer del 2 på thailandsresan och det är alltså dag 2 i bangkok!
 
Denna dag åkte vi till bangkoks zoo. Vi tog tuktuk dit och det är alltid en upplevelse i sig hihi. Roligt och läskigt på samma gång om ni förstår vad jag menar!
 
 
Det var så kul för precis när vi tog upp gopro kameran och skulle fota så kollar giraffen in i kameran och det ser ut som om jag tar en selfie med den hiihi. sååå söt!
Här är båtarna man kunde åka runt med!
 
Sjukaste?? En sköldpadda med två huvuden!?
 
 
 
 
Fina lilla apa, Önskar jag kunde ta dig med ut i det fria!
 
 
 
Efter att ha varit där åkte vi hem och gick runt på gatorna nära vårat hotell för att köpa lite o äta och även köpa lite skor som vi sett ett stånd hade.
 
Mango och sticky rice är ett måste när man är i thailand!
 
På kvällen gick vi till en av nattmarknaderna som bara låg runt hörnet där vi bodde och oj så mycket stånd och oooj så mycket saker. Jag och david har varit på denna marknad förut och visste hur den var och alltså, jag seriöst ääääälskar att bara strosa runt bland allt, köpa de man vill. Köpa gott och dricka, lite snacks och kanske något klädesplagg. DET ÄR SÅ MYSIGT!
Innan vi skulle hemåt åt vi den andra saken som är ett MÅSTE om man kommer till thailand och det är Roti! Thailändska pannkakor typ. gottit!
Kan en gran bli för överpyntad? Nää inte här hihi, Vårat hotells gran!
 
Så där har ni dag 2 i thailand. Nästa inlägg kommer vara när vi flyger till phuket och första dagen/dagar där!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR