Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

ny hobby + min första nyttiga smoothie

    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
Godmorgon!! Eller ja klockan är 11 hihi men idag är det måndaag och jag är ledig! Vaknade för en timme sen och har suttit här i soffan och kikat på youtube och druckit smoothie.
 
På tal om smoothie, jag gjorde en med babyspenat i!! Jag har sett så många andra dricka smoothies med massa gröna saker i och jag vet att det är nyttigt men ska ja va ärlig har jag aldrig provat för att jag trott att de ska smaka skit. Och jag tror fortfarande att ha i typ spirulina eller typ annan sallad inte är gott men de jag hade i min ska jag berätta nu. Den smakade jättegott och man kände inte de gröna för fem öre!
 
Jag hade i: en banan, två nävar med babyspenat, en dl blåbär ungefär, 1.5dl hallon, 2-3dl mjölk. Lite chiafrön.
 
Ni ser på bilden nedan vilken mjöl och chiafrön.
Har nyss börjat dricka denna mjölk och den smakar väldigt gott då den har coconut smaaak hihi.
 
Såhär ser det ut innan blandat  (när jag hade blandat så tog ja i mer bladspenat och cocosmjölk.)
 
Väldigt väldigt god! Ni måste bara prova den och som sagt innehåller den bara bra saker och den var ganska mättande också.
 
På tal om nya saker så har jag börjat måla varje dag. Jag köpte mig en sån där målarbok för vuxna eller vad man säger och sen sitter jag varje kväll och målar i den. Har lyssnat på alla avsnitt av creepypodden medans ja målat och det är väldigt avslappnande och mysigt måste jag säga!
 
Sånt här menar jag!
 
Ha en fin måndag alla!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR